Monday 29 October 2012

Hari Raya Qurban

26/10/2012(Jumaat) mcm yg semua tau..jatuhnya ary raya aji nie..jdi..semua pown pasti blik kg kan...
tp memandangkan ritue time raya puasa, aku dh blik negeri 9..
jdik kali nie turn raya kat pnglah plak..
kazen2 aku suma da png..tp sygnya xdpt jumpa suma.
dpt jmpa pown si Fasya, Aafiya Aleesya n Allif Fazree je..
oklah dr xde..

menu ary raya aji..mcm thun2 sebelumnyalah...ketupat,nasi tomato,ayam masak merah,daging masak itam..
jdik ptgnya tue(ptg raya)..aku n mak aku bertolak dr umh g umh wan aku...
malangnya jln jem..jdik dr masa 20 minit je nak smpai..jadik sejam..sbb menghadap jem tue..
sampai2 je..mak aku terus tlg tok,m.cik n m.teh aku masak kat dpur..

~terhasil lah 3 menu nie~

~me n aafiya~

smpai2 je trus gomoi bdk kecik nie..lama gilos xjmpa dia...umur 3thun tp ketinggian xmcm 3 thun..mcm bdk umur 5-6 thun je..ahaks..jgn lawan tokey sudah..haha

~me n fasya~

~kes xde keje..men bola dlm umh~

~wan,alif,angah(mummy!)~
3generasi

esknya tue...pg2 dh gerak g umah wan aku..nak smbut raya..g sana tok aku tgh masak nasi tomato..masak je..aku trus serbu dapur mkn...hehe

~mabeles~

~susu time~



pas raya..ptg tue kuar g  lepak2 kat paragon..bawak lah kazen aku yg laki tu(allif)
dh dekat kul 10 mlm bru anta dia blik umah..

pastue 28/10/2012..tok aku msak mee kuah daging..
so kitaorg g r melantak mee kuah tok aku tue..
rinie last jmpa kaum kerabat..sbb msing2 pasnie sure sebuk blik ngn xtvt msing2..

pas je mkn..lepak2 n sembang2 kejap..kitaorg pown mnta diri...n g jmpa kwn ayh aku..
pas jmpa je..ayah aku ajk g Amanjaya Mall kat Sg.Petani..

jln2..cuci mata...pastue time nk blik de 1 kedai nie nama Blackwood..ingtkan kedai jual kayu kayan..
tp kedai minum..mcm coffee beans, starbucks dll lgi..
mak aku dh terpikat kat kek dia..mmg superb..

~@ amanjaya mall~

mmg best..siap de disc 30% lagi...mak aku pown misi merembat kek coklat dia yg superb tuh..
aku lak pilih ice blended choco dia..

~yummey!~

mmg xrugi beli..sedap kot..sbb bile sedut..siap de chocolate dlm tue..mmg superb sgt2..
tp malangnya..xde kat png cafe nie...arap2 nnti buka r...sbb xkan aku nk lepak pekena ice blended dia
nk kena dtg sinie kot..mmg xmasuk akal lah...jdi..mnta2 nnti buka cwangan kat png 1 na..

~ma n da~

dh dekat 10.30 mlm bru bertolak blik png...
dh dekat kul 12 tgh mlm bru smpai umh..

esknya 29/10/2012 aku dh nk kena dftr sem bru (sem 5)..tak sangka aku dh sem 5..cpt kot..
risau pulak aku pikir result esk..mnta2 xdelah repeat paper...aku pown xmau repeat2 nie..
doa2kan aku k..huhu
nnti2 aku bebel lg...:)

p/s : mr.busuk dh bebel suruh tido!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...