Sunday 30 December 2012

Orang Minyak, jangan pilih pintu belakang!

Orang minyak mengganas!! tolong! tolong!! (drama je ok..haha)
cternye semlm kitaorg (aku, maz n mira) melapangkan diri g tgk 
teater Orang minyak, jangan pilih pintu belakang..

mulanya aku terperasan yg senior aku yg duk promo teater nie..
tgk2 tjuk trus tertarik nk tgk..so aku pown inboxlh dia tnya apa2 yg ptut..
pastue kitaorg settlekan lah urusan jual-beli tiket ngn senior aku tue..

akhirnya kami bertiga menjejakkan kaki ke USM utk tgk teater nie... :)
teater nie dijalankan di Dewan Budaya, USM....kul 8.30mlm pd 29/12/2012..


sampai2 je..kitaorg terus g amik tiket kat kaunter
pd masa yg sma..kitaorg ternampak bdk2 kolej yg len join tgk  teater nie..
dh mcm reunion aku tgk...sumer pown bdk2  kolej aku je kat USM nie.. ;)


bila tiket dh de dlm tgn...apalagi kami pown serbu masuk dewan..
dh dpt tmpt duduk sumer..
trus kita org lyn teater nie...




~abis suda~

teater nie abis dlm kul 11 mlm mcmtue
pastue mulalah sesi melepak smbil tngkap pic dpn dewan tue...

hasilnya...








lps abis sesi snap2 picxa dgn artis2 teater tue,kitaorg pown blah r...
sbb perut dh lapar siap  nyanyi lagu ROCK kot..
sabar jelah...

balik2 tue kitaorg p singgah mkn kat ABU..
perghhh..mknan dia mmg best..korang xkan dpt jangka apa yg ade dlm roti yg korang order..
mmg unik n tersendiri...
tukang amik order tue pown best gila..bila dia kira..pnya laju mcm F1..
tp roti2 dia mmg awesome r..mengah kot...

~roti samurai~

atas roti dia penuh dgn coklat...mmg xsangka kot rasa dia...mmg best lerr..
so kalau nk g mkn or cuti2 kat png...
nielah tmpt wajib yg korunk kena dtg..
ABU nie beropersi di JLN DATO KOYAH..

lps je mkn2..aku anta minah2 nie blik umah
pastue pe lg..pecut blik ler..around kul 1 smpai umh..
conclusionnyer...teater nie sgt2 best..lawak
mmg terhibur r..mmg puas aty r tgk teater nie... :)
nnti2 aku bebel lg ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...