Tuesday 8 January 2013

Mid Term Sem 5!

Demam mid term dh melanda ICT!!
grrr..smpai aku demam2+allergic ubat suma..
dhlah isnin first paper..ahd aku allergic ubt..
terbaek gila...
meh aku story2 kejadian yg terjadi...

ary sbtu tue sebenarnya aku dh start demam...
tp besalah..tunjuk macho pnya psl...aku than jelah demam...
tgk2 ary ahd mkin teruk...
jdiknya aku g farmasi beli ubt..
nk dijadikan cter..ubt tue high dose..

pdhal aku dh pesan kat org farmasi tue..aku xley ubt high dose nie..
lps 4jam aku mkn ubt tue..akhirnya..
kebengkakkan berlaku dgn sgt cpt kat mata..

aku pown cpt2 call ayh aku..otw nk g hospital tue saluran pernafasan aku dh start sesak..
biasalah allergic ubt nie jgn memain..
smpai je dktr trus kasi injection n than aku kat wad observation (buat kali kedua dithn sbb allergic ubt yg high dose)





~boring~

around kul 10 cmtue aku tnya dktr bila bole blik..tp dktr tue xkasi blik..
dia suruh aku duk situe smpai bengkak surut...
time tue duk fikir..abislah exam aku..

nk xnk kena bersuara gak r...dgn muka xmalunya
aku terpksa merayu kat dktr tue utk blik awl sbb isnin nk exam...
lps merayu 2 3 kali..bru dia kasi aku discharge(tue pown lps kena bebel ngn dktr)
time tue aku lega gila..

blik je..stdy ala kadar pastue aku pown tido..xlarat dh nk angkat mata..
bgnnya esk tue trus aku stdy sebaik boleh..

mmg aku msuk exm dlm keadaan separuh bersedia+mata bengkak suma..
aku redha jelah..apa2 pown..bnda dh lps..dh buat pown..
nk menyesal xgunakan..sendiri buat sendiri tnggung..huhu

so peringatannya..jgnlah mkn ubt or mkn bnda sebarangan..nnti diri sndiri yg skit....

~mata bengkak~

 time nie bengkak dh surut..apa2 pown syukur alhamdulillah..aku dh sehat..hoho.. :)
btw thx utk mmber2 aku yg wish kat aku..doakan aku cpt sembuh..aku appreciate sgt2..





xlupa..thx gak kat parents aku..snggup tnggu berjam2 kat luar wad..
sekarang aku fhm sbb apa depa xbg ak stdy jejauh dr depa.. :)
nnti2 aku bebel lg.. :)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...