Friday 15 February 2013

Mini Reunion!

Setelah 5 tahun berlalu...
semlm buat pertama kalinya aku kuar lepak ngn dak skolah aku..
sebelum nie cuma smpat tegur2 dlm fb n hye2 bye2 je..
Reunion nie pown xdirancang pown..men redah je..
so sapa yg ade jelah yg join..

memula kitaorg lepak kat QB n decide utk g mkn kat Seoul Garden..
kebetulan juga..terjumpalah kwn skolah kitaorg juga yg keje kat situ..
smbil mkn tue biasalah..byk bnda yg disembangkan..
yelah lama xjmpa kot..

~kami~
p/s: thx olum sbb tlg tngkap pic nie..byk susahkan unk semlm..heee :)

~ayu n anis~

~aku n zalini~

lps je mkn n kuar dr seoul grden tue..aku jmpa danny n idham jap..
kebetulan diaorg dtg qb n singgah jmpa aku jap..
lps je jmpa mamat2 tue..
kitaorg meneruskan misi utk bermain bowling..
nik(zalini) gtau kat premium lanes ade promotion..
so apa lg..serbu lar..

xsangka juga..terjumpa bdk junior skolah kami 
time men bowling semlm..
kebetulan sgt..

~premium lanes~

~jyeaah~

main smpai 3game..nek lenguh tgn aku..(ngade je lebey..haha)
tue belum kira halangan2 masa men game..sabar jelah...
part pling best..kitaorg je kena masalah teknikal tue..
org len men ok je..smpaikan kitaorg kena tukar 3 lane..
nasib lane yg last tue ok...
kalau x mau berasap kami 4org..


cter psl member2 aku lak

~anis n aku~
member dr tadika..time skolah rndh terpisah tp skolah je lain2..
kat tuisyen jmpa gak dia nie..
pastue kebetulan kami dpt skolah menengah yg sama..
kami stdy kolej yg sama tp batch yg berbeza..dia dh grad n dh keje..
dia byk support aku utk smbung blaja blik..
sapa sangka jodoh kami pnjang..
hopefully berkekalan smpai akhirnya :)

~ayu n aku~
kami sekelas time form 1...
terpisah time form 2&3
berjumpa blik time form 4&5..sama2 amik lukisan kejuruteraan..
lps tue dia msuk poli da..tnggai aku..sobss :')
lahir bln yg sama cuma dia lahir 7hari lewat dr aku..
aku slalu lepak rumah dia dlu2..
tuisyen sama..wat bnda mrepek sama2..
masalah slalu share sama2..
well m.cik ayu..aku syg unk :)

~zalini n aku~
kami kenal time form 1..sbb klas dia n klas aku akn bergabung time klas agama
jdik kami mula kenal time tue..
slalu lepak ngn dia kat umah ayu..sbb umh dia sebelah umh ayu..kehkehkeh
time form 2&3 terpisah jap sbb klas kami dh xgabung wktu agama
tp time form 4&5 jmpa blik sbb klas kami bergabung time agama..
so mmg slalu lepak kat klas dia..
sekarang nie dia stdy kat UM...
xlama lg dh nk grad..

cpt gilakan masa berlalu..xsangka dh 5tahun xjmpa..
hasilnya..mini reunion nie mmg super awesome..
apa2 pown..mmg kitaorg enjoy semlm..
reunion+birthday ayu lg..
hope dpt ber'reunion' lg lps nie..n harap kali nie sumer geng SEKAPAI trun r..
nnti kita plan elok2 ye kwn2..


~enjoy~
p/s:thx danny tlg amik gmbr


nnti2 aku bebel lg :)










2 comments:

  1. nice entry
    jom singgah http://anakincikmokthar.blogspot.com/2013/02/shawl-halfmoon-sakura-long-dress-tribal.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...