Wednesday 6 February 2013

The Voyage,ICT Xplorace 2013

*cerita basi*

lama gila rasanya aku xupdate blog(konon)
nie cter psal event kat kolej aku sbtu lepas(2/2/2013)
first time rasanya aku join xplorace nie..

jdik sbtu lepas aku da join program nie


nie plak team aku

~team PAU AYAM~

cmne ley dpt idea nk buh nama nie..aku pown xtaulah..kami men hentam ja nk buh..
lps pendftran..kitaorg msuk Dewan Mutiara(DM) utk taklimat n sbgainya..
lps je taklimat..klu pertama dibacakan...

first task kitaorg kena susun puzzle n asingkan kekacang,beras n biji sagu..
settle je tue..grak lah kitaorg utk cri klu seterusnya....
ayt2 "cinta" dlm klu tue agk mncabar mnda..

mcm2 halangan gak sementara nk siapkan task2 yg diberi...

antaranya..


sabaq jelah duk tunggu lembu tue masuk kandang..
nsib lah xlama mana..kalau x..mau hilang sabaq gak...

pling xley blah..kitaorg kena tngkap ikan keli n siangkan ikan tue..
bkn masalah geli..msalah licin wei n pling tkut kot2 de bisa..
kena ada kesabaran nk wat..kalau xde..xjdik gak..

~team cik hafinas~

~hasil tngkapan kami n selepas disiang~

last checkpoint dkt tmn rimba...
kat sana kitaorg kena bakar ikan..msuk muzium n jawab soalan..
so maz n kak intan bakaq ikan.aku n din jwb soalan...



lps je settle bakaq ikan..brula penilaian dibuat..
neway team aku xmenang pown..
tp xkesahla jnji kami enjoy join program nie..

gud job utk student Diploma Management sbb wat program cmnie serius enjoy..
walaupun esknya tue letih...tp byk bnda lawak n sweet memories jdik
time kami join xplorace tue..

hopefully sem dpn ade lg :)

nnti2 aku bebel lg :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...