Tuesday, 21 May 2013

Bertiga

Actually semlm aku smpatlah lepak ngn ex-classmate aku..
walaupun kami ber3 je yg dpt lepak skali
tp still enjoy!

thx babe sbb sudi spend time ngn aku
walaupun tujuan asalnya nk g jogging pdhal....(sila smbung sndiri ye)
tp mcm biasa..kalau dh melepak sesame tue
apalagi...snap piclah bg penuh memory hp..hehe

~me&tqah~
kwn aku yg pling aku suka gduh(gduh mnja ok...xdelah thap trik2 tudungkan..haha)

~ayu&tqah~
depa 2nie kalau bergabung..mmg meletop!
part nk bang bang boomkan org number1!
jahat depa nie!hahaah

~ayu&me~
nama je ayu tp brutal mcm aku gak..
sama2 kasar..kalau kami berckp mcm dh thp nk g perang..
kalau kata nk cover2 ayu..tue bkn kamilah..
mcm mana aku ley duk sebelah dia dlm klas dlu pown xtaulah...haha

~ex-classmate 4&5BAKTI~




hopefully lps nie kitaorg dptlah wat reunion reramai
serius rindu nk jmpa sumer mmber2 lama..
bole laga2 pipi(utk lelaki TAK BOLEH ye)

nnti2 aku bebel lg..

p/s:
dlm kenangan 
Ting. 4&5 BAKTI(2007&2008)
Kelas Aliran Sains(Lukisan Kejuruteraan)



4 comments:

  1. Best nye dpt jumpe x classmate, kitorang baru plan nak hangout..da lama x nampak Yasira in blogging..hehe

    ReplyDelete
  2. Nk sgt update entry..tp masalah wifi kat umh nie agk gelong so xdpt nk update..nie pown harapkan free wifi je..sobsss.. :'(

    ReplyDelete
  3. Huhuh...owg dok jog kta dok smbng nya rncak glaaaaa....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...