Thursday, 25 July 2013

Ular T_T

Nie sumer psl kes ptg semlm..
Al-kisahnya bermula time aku tgh lepak kat library..
Kekonon nk stdy lar sebelum nk present...
entah mcm mana kwn aku si maz tue ternmpak
sesuatu yg aneh di belakang buku2 ensiklopedia tue..

dia tnya aku lbh kurang cmnie r...
Maz : wei..tue wire apa eh?
Aku : (pndang sekilas je n trus jwb) ntah...cat kot..
pastue aku pown bgnla g kat tmpt tue
sbb nk konfemkan apa kebendanya tue

sekali aku tgk.rupanya ular dibalik buku2 ensiklopedia...
gila cuak wei!http://matcuoi.com
aku pown xtau nk wat pe
trus je bgtau dkt akk library tue..

~gigih bebenor aku snap pic ular nie~

kebetulan jugala de junior aku si Izzat a.k.a pakyeh tue..
diala yg call kwn dia mai utk tngkap ular nie...
aku pown xsempat tgk kwn dia tngkap ular nie
sbb aku dh lari g jmpa lecturer sbb nk settlekn asignment...

lps je kwn Izzat tue tngkap ular nie
aku diberitahu bahawa ular nie 'ular daun'
xkesahla ular pe pown
yg penting aku dh meremang bulu roma+geli ngn ular nie...
wat aku nebes je ah ular nie http://matcuoi.com
kalau aku brani dh lama aku wat cmnie http://matcuoi.com kat ular tue..haishhh
so korang sumer silalah berhati2 ye..xkiralah kat mana
pown korang berada...pesanan ikhlas dr aku..sekian...

nnti2 aku bebel lg!



2 comments:

  1. Sian ular tu... biar la dy.. dy nak study jgk.. penambahkan ilmu pengetahuan nya.. haha...

    Hehe.. nasib baik perasan awal ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuela..nie namanya ular buku...bkn ulat buku...
      Nasib baik jugala prasan..kalau sy wat xtau je ntah2 kemana hala ular tue g karang...huhu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...