Tuesday 19 September 2017

"Hotel" Lam Wah Ee

7 - 13 September 2017
first time weh check in 'hotel' Lam Wah Ee
dia punya bosan level 10 kot  =_=
pastue duk sorang
memang kau tengok dinding
dinding tengok kau
aku siap tengok tv sampai bosan =_=


semuanya sebab tonsil aku tue ada jangkitan kuman & demam bervirus
sebab tue la kena tahan lama dengan doktor tue
doktor tue dah jatuh cinta dengan aku kot hahahahahha
ok ni berangan

aku pun tak tau berapa botol drip yang dimasukkan dalam badan aku
tapi dari hari pertama sampai hari ke enam memang 
drip tue setia dengan aku
sampai kan aku rasa macam kembar siam dah dengan tiang drip tue
kemana-mana aku bawak dia

bukan takat drip je berbotol-botol
pakej dengan ambik darah sekali
yela doktor dah sumbat antibiotik drip pun
asal malam je demam panas
asal malam je demam panas
memang penyudahnya kena amik darah la
sebab doktor takut aku kena denggi 

kalau dah pasal tonsil ada jangkitan kuman & demam bervirus nie
memang lambat ah nak baik
walaupun berbotol air 100 plus aku minum
tak masuk lagi buah kiwi & air lemon
air masak lagi berbotol-botol
tetap tak jalan sangat lah
kau kena juga tunggu sampai tompok-tompok putih
kat tonsil tue hilang baru la reda demam tue

tapi ALHAMDULILLAH la di hari ke enam aku dah beransur pulih
dan akhirnya di hari ketujuh baru la dapat keluar hospital
tue pun doktor kasi mc lagi seminggu tau
eh..discharge dari hospital pun pukul 9 malam tau
punya laaa doktor tue sayang aku..hahaha

nie pun tambah pening nie..
mc lama-lama time intership..lahaii
risau..
sebaik SV ok cumanya aku still kena refer dekat school aku pasal mc nie
mudah-mudahan takde apa-apa masalah la
amin!

Aha!
sebelum terlupa aku nak ucapkan terima kasih kepada
mak ayah & adik aku (itu wajib) sebab sudi datang jaga aku kat hospital
terima kasih juga
untuk kawan-kawan + lecturer yang sudi datang melawat aku
Ai is terharu
terima kasih juga
untuk mereka yang tak henti-henti whatsapp aku
tanya khabar aku
ada yang jarang-jarang whatsapp aku pun kerap tanya pasal perkembangan aku
terima kasih!

Terima kasih atas doa kalian untuk kesihatan aku
hanya ALLAH yang mampu membalas jasa kalian!

ok lah nak undur diri dulu!
bye
assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...