Monday 13 November 2017

Internship

Hye & assalamualaikum!
pekabo?

rindu sebenarnya nak meng-update blog
tapi serius busy

makin hari blog ni makin terbiar
semenjak duk ber-intern nie
makin malas rasanya nak update blog nie..hahaha

alhamdulillah
misi nak mengenggam ijazah tue semakin hampir
tak sabarnya nak habis!

sedar tak sedar dah dekat 4-5 bulan aku ber-intern 
dekat Deliver Eat sekarang nie
alhamdulillah so far tempat intern ok
manusia-manusia dalam tue pun ok

ramai tanya kenapa lama benau aku intern
meh sini nak story

patutnya aku intern mula September sampai December
tapi aku dapat offer masuk awal
so terjebak la aku mula dari bulan July sampai pertengahan bulan January

eh?
dah kenapa bulan January bukannya December?

sebabnya
aku dah mc dekat 2 minggu time bulan September tue
nak tak nak kena la ganti
as syarat pengijazahan nanti

so takpela
saya yang menurut perintah! haha

sekarang nie aku tengah 
meniti hari untuk tamat intern!

doakan semuanya berjalan lancar tau...hehe

sebelum mengundurkan diri
nah aku lanje gambau aku dengan colleague aku!



kbye!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...