Friday 9 November 2018

Kacira Baling 'Topi'

Assalamualaikum & hye korang.
Sesungguhnya telah lama blog tak bersiarankan.
Tapi takpe, kali ni nak share story kat korang yang 
aku dah selamat berkonvo baru ni

Takdelah baru sangat dah masuk 2 minggu pun,
tapi bila nak menaip je kat blog, mesti adaaaaa je keje nak kena buat
makanya tertangguh.

So,
malam ni aku rajin sikit nak update 
pasal aku berkonvo baru ni!

Alhamdulillah,
27 October 2018 baru ni, 
dapat merasa naik pentas konvokesyen USM.
Kalau dulu diploma, kali ni ijazah pulak :)

Kali ni semangat untuk konvo tu lebih sikit.

Kenapa?
sebab kali ni, aku rasa perjalanan nak 
dapatkan segulung ijazah tu sangat sukar.
Macam-macam tekanan aku lalui.
Baik dari sudut pelajaran & persahabatan.

Kali ni lebih banyak ujian emosi.
Banyak kali juga koyak.
So untuk kali ni aku naik pentas dengan rasa semangat.
Semangat nak tamatkan semua ni..hahaha

Cerita banyak karang korang bosan.
So, nah aku belanja gambar konvo aku!








Class Of 2018



Disebabkan aku tak dapat lagi gambar naik pentas, 
makanya buh jela gambar pegang belon.
Aci la kan? hahahaha

Ni merupakan hadiah special untuk mak ayah aku πŸ’‹

Anyway,
terima kasih untuk semua lecturer yang penah mengajar aku selama ni,
jasa anda akan saya kenang sampai bila-bila 😊

Untuk SeraiPandan People, K.I.T.A Family, girlfriend, Geng Mpp dan kawan-kawan lain,
terima kasih sudi datang ke untuk raikan hari 'besar' aku
tambah-tambah yang gigih mai dari jauh & discharge je dari hospital terus datang konvo aku.

Terima kasih sebab menjadi sebahagian daripada 'tulang belakang' aku
Aku hargai dan sayang persahabatan kita ni.
Sayang korang sangat-sangat.

Untuk kawan-kawan yang tak dapat datang
sebab hal-hal tak dapat di elakkan, takpe aku faham je.
Aku tetap juga sayang korang 

Untuk kawan-kawan yang berkonvo sekali dengan aku,
tahniah untuk korang!
Semoga terus sukses dimasa hadapan.
Keep in touch ok?

Kepada yang baik hati lagi nurani sebab wish, kasi hadiah,
bouquet chocolate, brokoli, bear, belon & add ons punya hadiah & surprise
kamsahamnida guys!πŸ’—



******************************************************************
The End

#PurpleFlood
#USM56thConvocation 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...